Draga mea prietena Kanal D

     Draga mea prietenă, un show marca Gabriela Cristea Toader!

       În fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 10:00, telespectatorii Kanal D vor avea parte de un show cu totul special, în care Gabriela Cristea Toader îşi va etala talentul de gazdă perfectă. Emisiunea “Draga mea prietenă”, un cocktail de informaţii utile şi bună dispoziţie, cu pronunţat caracter interactiv, va fi difuzată zilnic, de luni până vineri, de la 10:00 la 12:30. Formatul este unul dinamic, cu invitaţi specialişti din diverse domenii, gata să disece alături de telespectatorii Kanal D cele mai diverse situaţii şi probleme. Părinţi, bunici, copii, cu toţii vor putea afla soluţii la îndemână ale diverselor situaţii cu care se confruntă în viaţa de zi cu zi, în spaţiul domestic, la şcoală sau în societate.

      ”Timpul scurs de când a început emisiunea "Draga mea prietenă" a însemnat pentru mine o perioadă foarte frumoasă în care am încercat să mă regăsesc pe mine ca om de televiziune, dar din altă postură, aceea de apropiere şi de interactivitate cu telespectatorii şi spectatorii emisiunii. Mă simt foarte confortabil la "Draga mea prietenă" şi cel mai mult mi-au plăcut evenimentele pe care le-au generat copiii invitaţilor din emisiune. De câte ori vin copii la "Draga mea prietenă" trebuie să se întâmple ceva unic, un mic haos în platou. Micuţii invitaţi au vărsat cafeaua, paharele cu apă, a fost totul foarte amuzant, spontan. Copiii au libertate deplină, sunt foarte sinceri şi ne bucurăm de fiecare dată să îi avem alături de noi la "Draga mea prietenă".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu