Dieta pentru iarna

Noua dieta de iarna:

dieta are 4 etape, care se intind pe parcursul a 4 saptamani;
prima saptamana este putin mai restrictiva, insa atunci va avea loc si slabirea accentuata
ultima saptamana este de mentinere
va trebui sa bei minim 2,5 l de lichide pe zi, apa si ceaiuri din plante fara indulcitori
fa miscare zilnic macar jumatate de ora
respecta intocmai cantitatile si alimentele recomandate

Prima saptamana

Luni:

Mic dejun: 200 ml lapte degresat cu 2 linguri cereale integrale

Pranz: 150 g piept de pui cu salata de varza sau sfecla

Cina: 200 g peste slab la cuptor cu legume (fara cartofi)

In celelalte zile micul dejun ramane acelasi!


La pranz mai poti manca: 150 g carne de vita la gratar cu salata de legume, iar seara supa de pui fara cartofi si fara taitei. Ca si gustari ai voie doar legume proaspete ca: morcov, ardei, castravetii, rosii. Nu ai voie fructe in prima saptamana.

A doua saptamana

Mic dejun: lapte degresat cu cereale si un fruct

Pranz: 250 g mancarica de cartofi cu sos de rosii si usturoi

Cina: 200 g supa de vita cu taitei

Micul dejun ramane acelasi in cea de-a doua saptamana, iar ca fructe sunt recomandate merele, portocalele si ananasul. La pranz mai poti manca: tocanita din legume si salate, iar seara gratar de pui sau curcan cu legume gatite la abur.

A treia saptamana

Mic dejun: salata de fructe cu cereale si migdale proaspete

Gustare: iaurt natural

Pranz: 200 g carne slaba (pui, curcan vita, peste) cu salata de legume verzi

Cina: supe din carne si legume, peste la cuptor cu salata, salate de cruditati

Fructele pe care le poti consuma saptamana aceasta: citrice, mere, prune, fructe de padure.

A patra saptamana

Mic dejun: omleta din doua oua (fara galbenus) cu 1 rosie

Gustare: iaurt degresat

Pranz: salata de pui sau de ton cu multe legume proaspete

Gustare: o banana mica

Cina: peste la cuptor cu salata, supa din carne cu legume, mancarica de mazare sau fasole verde

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu