Intalnirea inimilor ultimul episod

Intalnirea inimilor este un serial dedicat publicului tânăr. Acţiunea are loc în Spitalul Sanjeevani şi este centrată pe dramele, idilele, relaţiile interpersonale şi umorul din vieţile tinerilor medici ai spitalului. Păstrând în minte imaginea unui spital, personajele sunt reale, problemele lor sunt credibile, iar abordarea este dramatică totodată plină de emoţii şi amuzament. Eroina noastră, Riddhima este un medic stagiar în vârstă de 21 de ani
de a deveni un medic profesionist, dar ca orice tânăr din zilele noastre are curaj şi chef de distracţie. Un singur lucru o deosebeşte de ceilalţi, şi anume capacitatea ei de a trece peste cele mai dificile obstacole cu ajutorul integrităţii şi loialităţii de care dă dovadă. Riddhima are toate calităţiile pentru a deveni un medic competent şi credinţa ei nu se clatină niciodată fiind vorba fie de un caz medical complex sau o situaţie din viaţa ei personală.

20 comentarii:

Anonim spunea...

intalnirea inimilor este cel mai frumos film!!!!!

Anonim spunea...

intalnirea inimilor este cel mai tare film din univers :X il ador :X mai ales pe armaan :X

Anonim spunea...

Armaan y love you. Mi se pare cel mai frumos film dupa globul Pamantesc

Anonim spunea...

este cel mai super film

geo spunea...

nu am cuvinte dak si in viata ar fi la fel ar fi suuuuuuuupeeeeeer

Anonim spunea...

intalnirea inimilor este cel mai frumos film pe care l-am vazut vreodata,dar cel mai mult imi place de dr.Modi si Armaan.

andreea spunea...

intalnirea inimilor este cel mai frumos serial pe care l-am vazut pana acum

Anonim spunea...

intalnirea ini milor e cel mai frumos film pe care l-am vazut vreodata

tyta spunea...

eu ma uit la film din august.si de cand ma uitat la el descopar in fiecre zi ca este super tare filmul.mie imi place de dr. Modi si de dr. Nikita.sunt draguti.

Anonim spunea...

imi place foarte mult filmul intalnirea inimilor il urmaresc in fiecare zi imi place nespus de mult de Armaan si ridhima

Anonim spunea...

este cel mai tare film pe care l-am vazut vreodata dar numi place faptul ca armaan se baga in viata nikkitei care chiar il iubeste pe abhimanyu

Anonim spunea...

imi place foarte mult filmul nu mi place ca armaan in viata nikitei

Anonim spunea...

intalnirea inimilor este cel mai frumos film pe care lam vazut vreodata!!!!Karan(Armaan) si Shilpa(Riddhima1) sunr cei mai frumosi!!!!!

Anonim spunea...

intalnirea inimilor este cel mai frumos film.....cel mai mult imi place de ridhima3[jenifer windget] arman,yuvraj,sid,naina,modi si nikky

Anonim spunea...

foarte frumos filmu

Anonim spunea...

ii foarte fain filmu cel mai mult i*mi placea la inceput de arman si de ridhima dar acuma nu i*mi mai place de ridhima ca il face prea mult pe arman sa sufere.

Anonim spunea...

mai bine sa ramana arman cu silpa de cat cu ridhima ca lo facut prea mult sa sufere lasa sa sufere si ea sa vada cu mii

Anonim spunea...

IL IUBESC PE ARMAN VREAU SA FAC SEX CU EL

Anonim spunea...

il iubesc

Anonim spunea...

este cel mai frumos film si doresc din toata inima sa va rog ca in sezonul3 sai dati si pe rids si arman

Trimiteți un comentariu