Serialepenet.ro

Am intrat si eu recent sa vad niste seriale pe net si am nimerit pe serialepenet.ro. Site-ul era destul de organizat, cu multe seriale, parea simplu de utilizat, alegi serialul si gata, poti sa il vizionezi. Asa am si facut, am ales un episod de la House si am inceput sa il vad. Dupa maxim 3 minute se intrerupe si apare ca trebuie sa platesc 0.9E, ar vrea ei. Sunt zeci de site-uri care ofera seriale pe net si pe nici unul nu am gasit o prostie mai mare ca asta, sa ceara bani pentru vizionare. Dupa ce ca fac copyright la o duzina de seriale, mai vor si bani pentru asta. Problema e ca au cate 200 de vizitatori online deci au gasit si prosti care sa plateasca.

Daca totusi sunteti in cautare de seriale online recomand www.serialepe.net pentru ca pentru mine e ok. Cred ca a aparut cu mult inaintea site-ului serialepenet.ro desi nu e la fel de cunoscut. Site-ul este structurat la fel de bine ca serialepenet.ro insa macar acolo cu siguranta nu o sa va ceara nimeni bani ca sa vizionati seriale pe net.

3 comentarii:

Anonim spunea...

MA PROSTIA MAI MARE E CA EU AM PLATIT SI DESTEPTI AU SCOS GREY'S ANATOMY . CE SA FACI ROMANI NOSTRI......

alin morea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
alin morea spunea...

pana la urma au rezolvat si totul e ok

Trimiteți un comentariu