www.corneatv.ro CorneaTV

CorneaTV îşi propune să promoveze folclorul românesc pe Internet şi să sublinieze valorile tradiţionale româneşti printr-un content video îmbunătăţit şi diversificat permanent. Totodată, CorneaTV.ro va permite iubitorilor de muzică populară să se reîntâlnească la Hanul lu` nea Marin cu Lucreţia Ciobanu, Nineta Popa, Ioana şi Marin Cornea, Nina Predescu, Vasile Ciobanu, Doina Cernea, Valeriu Sfetcu şi mulţi alţii.

Solistul de muzică populară Marin Cornea, lansează în premieră pe Internet prima televiziune online dedicată folclorului şi muzicii populare. Pentru a putea vedea online muzica populara intrati pe http://www.corneatv.ro/ si instalati Microsoft SilverLight.
www.corneatv.ro CorneaTV

7 comentarii:

Anonim spunea...

eu nu inteleg,nu stiu cum sa intru in,,DIRECT" ,nu stiu cum sa comand o melodie , sa fac o dedicatie. Multumesc!adresa mea de E mail diplagro70@yahoo.com sau ID de mess diplagro70 daca puteti sa-mi spuneti cum sa fac? Sunt interesat !

PRATA VICTOR spunea...

AS DORI UN TRATAMENT PENTRU DURERI REUTATISMALE SI CADEREA PARULUI

Ion din Pitesti spunea...

doresc solutie pentru durerile de la incheieturi, am vazut emisiunea de astazi 13.iunie 2011.
Cum procedez?
Multumesc anticipat!

marian spunea...

as dori si eu un tratament pentru dureri reumatismale pentru bunica mea

Demeter Tunde spunea...

Buna ziua,as dori si eu un tratament pentru reumatismele si caderea parului.Adresa mea de email este demeter.tundi@yahoo.com.
Va multumesc anticipat.

Anonim spunea...

DORESC TRATAMENTUL PT DURERI REUMATISMALE...MULTUMESC ANTICIPAT.TEL 0730066845 FANICA C

Anonim spunea...

DORESC SI EU TRATAMENT PENTRU TRATAMENT DURERI REUMATISMALE . MULTUMESC TEL: 0720792880

Trimiteți un comentariu