www.inpuiimei.a1.ro Ringtone gratis

www.inpuiimei.a1.ro Ringtone gratis
Asculta un ringtone din lista de mai jos si amuza-te de fiecare data cand iti suna telefonul! Nu gasesti expresia ta preferata din emisiunea IN PUII MEI? Propune un ringtone in rubrica alaturata.
Daca "te prinde" Bendeac pe strada cu ringtone-urile lui pe telefon – te invita pe gradena, sa fii martor la fenomenul In Puii Mei. Succes!

Fernando - Imi suna telefonu´ pe sistem!
Dorel - Vreau sa-mi fac o prietena si nu-mi gasesc!
Perversu´ - Ti-a dat mare sonerie de te-a julit!
Becali - Hai ma, raspunde la telefon!
Varu´ Virgil - Masina, Masina
Vanghelie - Practic iti suna telefonul
Mucea - Iti suna telefonu´
Basescu si Blaga - Sefu´, iti suna telefonul!
Gigi si Varu´ Virgil - Gigica, suna telefonu´!

1 comentarii:

Mary spunea...

Hehe, te invit la o leapsa despre depanarea amintirilor din 2010 :D

http://lucruri-spontane.blogspot.com/2010/12/leapsa-mea.html

Trimiteți un comentariu