operatiuneaporcul.ro Porcu Gogea

Hai noroc, eu sunt Gogea. Porcul de Craciun, ma stii. Obisnuiai sa te strangi cu familia in jurul meu, la o tuica fiarta si un sorici proaspat.

Anul asta, insa, nu stiu cum o sa mai fie. Cu toate normele astea europene imi e teama ca incet-incet nu ne vom mai vedea de Ignat, pe coada mea!

As vrea sa stiu parerea ta. Esti pentru pastrarea traditiilor, a carnatilor afumati si a piftiei sau esti pro-european, sensibil la suferinta mea?

Stapanul mi-a zis ca ma pot transforma in jumari:) sau ca voi trai, acum depinde de ce votezi tu...


Voteaza si tu daca vrei sa-l faca carnati! Pentru a vota, trebuie sa ai cont pe Facebook si sa fii logat.

Pana acum e cam egalitate, 1100 il vor carnati si 1060 vor sa traiasca porcu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu