Statusuri smechere pentru Yahoo messenger | Statusuri cu insulte

Statusuri smechere pentru Yahoo messenger | Statusuri cu insulte

- Doar doua lucruri sunt infinite, Universul si prostia omeneasca, dar de Univers nu sunt chiar sigur – Albert Einstein

- M-am nascut sa fac fitze … Nu sa le suport pe ale altora …

- Sunt foarte fericit… Nu-mi deranjati fericirea

- Am draci….caut exorcist.

- Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.

- Mai available ca oricand!

- Invisible… pentru idiotii cu intrebari stupide…

- Daca n-ai avea picioare nu ai purta papuci…atunci de ce porti sutien?

- DND violatorii vor fi impuscati. Supravietuitorii vor fi impuscati iar.

- Hey am ceva ciudat in calculator. Ah, era poza ta.

- Nu sunt anti-social, pur si simplu nu imi placi.

- Nu sunt la comp pentru ca astept sa fii offline.

- Oricine are dreptul sa fie prost, dar si abuza de acest privilegiu.

- La pescuit…Nu deranjati si nu dati BUZZ cã-mi speriati pestii

- Adevarul n-are pretz, de-aia n-am de-ales si-tzi vand minciuni

- Sunt perfect sanatos…mi-au spus vocile.

- Munca nu a omorat niciodata pe nimeni……dar de ce sa risti?

- Daca femeia ar fi buna, si Dumnezeu ar avea una.

- Viatza asta e d kkt, iar tu esti plin de viatza.

- Lui Dumnezeu ii plac nebunii si prostii…..ca daca nu-i placeau nu facea atat de multi!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu