Drpoenaru.ro Concurs

Drpoenaru.ro Concurs

Psihoterapia este un domeniu interdisciplinar, situat la granita dintre medicina si psihologie. Este o modalitate de tratament cuprinzator, deliberat si planificat, prin mijloace si metodologii stiintifice, avand un cadru clinic si teoretic, centrata pe reducerea sau eliminarea unor simptome, tulburari mintale sau stari de suferinta psihosociale si/sau psihosomatice si comportamente disfunctionale (definitia data psihoterapiei de catre FRP- Federatia Romana de Psihoterapie).

De ce organizeaza Drpoenaru.ro acest concurs?

"In toti cei 10 ani de cand profesez, am consultat sute de pacienti, cu simptome, background-uri si nevoi extrem de diferite. Am incercat, si sper ca am si reusit, sa-i ajut pe toti cum am stiut eu mai bine.

Am ajuns sa cred ca fiecare dintre noi manifesta diferite simptome, intr-o forma sau alta. Fiecare avem propriile amendamente la ceea ce ar trebui sa insemne echilibrul interior. Insa imi vine greu sa accept ca toata lumea, chiar toata lumea are “ceva”. Oare chiar nu exista nimeni care sa fie perfect echilibrat? Nimeni fara complexe, fara angoase, fara depresii, fara anxietati? Chiar nimeni?"

Pentru a avea sansa de a castiga 3500 E trebuie sa raspunzi la intrebarile Doctorului Poenaru de pe http://drpoenaru.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu