Regenerarea parului - Reteta Marin Cornea

Regenerarea parului - Reteta Marin Cornea
În vremuri financiare tulburi, cântaretul de muzica populara Marin Cornea vrea sa faca o afacere din remedii naturiste: un leac împotriva caderii parului si o solutie pentru ameliorarea reumatismului. Despre minunea care l-a ajutat sa-si pastreze parul pe cap a povestit si Marin Cornea:

"În 1976, am întâlnit la o receptie un medic român care plecase în Canada prin casatorie. A intrat în vorba cu mine, mi-a spus ca e dornic sa asculte muzica româneasca. Eu i-am dat niste casete cu mine si, drept rasplata, mi-a dat reteta unei solutii care previne caderea parului. Se face din substante pe care le gasim în farmacii si din doua plante macerate. Remediul acesta vreau sa-l vând pachet, împreuna cu un sampon-balsam, la 300 de lei. Se aplica pe parul tuns foarte, foarte scurt. Este tratament pentru o luna de zile. Nu m-am gândit niciodata pâna acum sa vând acest secret, dar vad ca atâtia oameni sufera de calvitie, ca e pacat sa nu stie de aceasta solutie".




Retata pentru ameliorarea reumatismului si altul impotriva caderii parului

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu