Blog Copy - afla ce e nou si bun pentru blogul tau

CE ESTE BLOGCOPY.COM?

Blog Copy este un instrument proiectat pentru a monitoriza conţinutul care este copiat de vizitatori.

Blog Copy este o sursă bogată de informaţii instantanee care este livrata către lume. Acest site monitorizeaza şi analizeaza ce copie cititorii dvs. de pe blog-ul dvs. Odată ce aveţi acces la Statistici în contul dvs. Blog Copy, veti deveni pe deplin conştienţi de cine va promoveaza conţinutului dvs., gratuit. Puteţi vedea exact ce a fost copiat de la site-ul dvs. si puteti folosi aceste informaţii pentru a promova site-ul si a construi brand-ul. Acum puteţi genera mai multe vizite şi afisari de pagini doar daca aruncati o privire la ceea ce au copiat de pe blog-ul dvs.

Este nou si interesant. Romanii il folosesc foarte mult, chiar si eu deoarece cu adevarat imi este de folos.


Intrebari si raspunsuri pentru a afla mai multe despre Blog Copy:

Cum pot instala BlogCopy pe blog-ul meu?

Răspuns: Pur şi simplu creaţi un cont pe BlogCopy.com, apoi atunci a lua fragmentul de cod şi introduceţi-l în interiorul HTML al site-ul dumneavoastră.

Cât de des imi actualizeaza Blog Copy statisticile?

Răspuns: Statisticile sunt actualizate aproape în timp real în funcţie de încărcarea serverului.

Cât de mult nu costă BlogCopy?

Răspuns: BlogCopy este gratuit.

Am mai multe domenii pe care vreau să le urmăriţi. Trebuie să creaţi un cont separat pentru fiecare?

Răspuns: Nu, că nu este necesar. Puteţi crea un singur cont, iar apoi să-l utilizaţi pentru a adăuga site-ul profiluri nelimitat.

Blog Copy A Blogger's Secret Weapon

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu