www.surprizatoamnei.ro Spune-ti parerea

www.surprizatoamnei.ro Spune-ti parerea
Copii, care este surpriza toamnei?
Sa fie o jucarie imensa sau poate?Un catel vorbitor? Sa fie oare o broscuta zambareata, un vapor plin cu pirati sau un cangur cangur fotbalist? Spune-ne parerea ta si descopera o lume plina de surprize! Esti gata? Pregateste-te pentru cea mai mare surpriza a toamnei, ziua in care toti copiii vor ramane cu gura cascata!

Pentru a-ti spune parerea intra pe siteul oficial : www.surprizatoamnei.ro

212 comentarii:

«Cel mai vechi   ‹Mai vechi   1 – 200 din 212   Mai noi›   Cele mai noi»
Anonim spunea...

Nu stiu, ma gandesc ca o surpriza a toamnei (neplacuta) ar fi aceea ca atunci cand ma intorc la gradinita sa nu-mi mai gasesc educatoarea acolo.
Nu? Avand in vedere faptul ca invatamantul e la pamant, cadrele didactice date afara, salariile acestora valoreaza o sacosa de zarzavat, etc.
Ce mai...?
Nu m-as mira ca d-na educatoare sa fie undeva....in Europa.
Asta da, surpriza a toamnei

Cu mult respect,
Ramona Ilyes (rammy300@yahoo.com)

Anonim spunea...

pai nu stiu

Anonim spunea...

surpriza tomnei este ca incepem scoala:((

Anonim spunea...

apocalipsaaaa!!!!! :) accept si 10+

Robert-Marinel spunea...

Surpriza toamnei ar fi sa ninga in prima zi de toamna,muuuuult,si sa nu se mai opreascapana la primavara.. :)) Va poop

Anonim spunea...

eu as crede ca surpriza toamnei este bogatia ei

Anonim spunea...

SURPRIZA TOAMNEI ESTE......MARACIUCA!!!!!!!

Anonim spunea...

Surpriza toamnei e sa fiu si eu un star rock !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

supriza toamnei ar fi sa primesc un telefon corby TXT

Anonim spunea...

sa calatoresc cu inca maxim 9 persoane prin intraga lume

Anonim spunea...

un ponei vorbiror multicolor sau un iapure portocaliu care mananca capsuni.

Anonim spunea...

Surpriza Toamnei este ca se fac struguri si bem must,si ca incepem scoala.

seby spunea...

io cred ca suripriza toamnei ii ca o sa murim de plictyseala de la sc de aia o sa ramanem cu gura cascata =)):)) care vrea sa ma caute id:seby_barosanu98

Anonim spunea...

hhhmmmmmmmmmm.....surpriza toamnei lucreaza ca si cum n-ai nevoie d banii

Anonim spunea...

surpriza toamnei este plecarea pasarelelor in tarile calde , cadearea frunzelor din copaci, recolatrea fructelor si legumelor........si bineinteles............inceperea scolii .................ar fi o surpriza a toamnei sa nu inceapa scoala dar asta ramane de vazut....................

Anonim spunea...

Surpriza toamnei: sa creasca salariile bugetoase cu 200%. ;)

Anonim spunea...

Eu cred k surpriza toamnei este anotimpul in sine deoarece toamna ne ofera o supriza minunata avand un peisaj splendit.Deci eu cred k surpriza toamnei este natura care sufera transformari:):)!!

Anonim spunea...

inceperea scolii sau a gradinitei

Anonim spunea...

cand ma intorc la sc sa nu ma mai enerveze colegul de banca

Anonim spunea...

surpriza toamnei ,este inceperea scoale si coacerea strugurilor.DAr o data cu venirea toamnei eu, imi doresc sa mi se indeplineasca o dorinta:sa imi ia ai mei un scuter..... sa ma plimb cu el..:d

Anonim spunea...

surpriza toamnei este:un carnaval

Anonim spunea...

Iese Romania din criza!

Anonim spunea...

daca ne gandim la o surpriza plauta, surpriza toamnei ar fi sa imi pot cumpara apartamentul mult dorit...sau sotului meu meu sa i se implineasca visul de a fi preot...
daca e una neplacuta...atunci ar fi ca doamna mea directoare sa nu ma mai lase sa lucrez cu actuala mea colega.

Anonim spunea...

eu ma numesc teodora si eu personal cred ca surpriza toamnei este ca se vor face struguri si vom incepe scoala cu multe bucurii

Anonim spunea...

ca o sa avem manuale noi

Anonim spunea...

Surpriza toamnei este că începem școala, că se coc:strugurii,gutuile,merele și perele.Și surpriza toamnei mai e că peisajul se schimbă datorită faptului că frunzele iau diferite culori și după un timp cad.

predaviorica66@yahoo.com spunea...

surpriza toamnei??!!multe,multe jucari,pentru ca mama e bugetar iar tata e pensionat pe caz de boala si au salariile foarte mici si nu au au cu ce imi cumpara .Marius

Anonim spunea...

surpriza toamnei este scoala

Anonim spunea...

sa nu mai fie scoala:)))) de la 7 ani imi doresc asta si acum am 14 asa ca voi continua sa sper cred...:))))))

Anonim spunea...

Surpiza toamnei?din nou depresie plans stress...vise pirdute sperantze spulberate..scoala..asta da supriza.Ce sa zic...mai bine nici ca se putea.

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este ca se termina crizs

Anonim spunea...

surpriza toamnei....ar fi ca totul se termina...totul ingheata..inclusiv paihicul care e la pamant in periodata asta a anului

Anonim spunea...

poate este o tabara de creatie

Anonim spunea...

ruginesc frunzele in pomi

Anonim spunea...

poate moare base si scapam de el

Anonim spunea...

pai surpriza toamnei ar fii scoala ... normal ... toamna incepe in septembrie scoala in septembrie partea buna e ca atunci o sa fie si ziua mea .aaa ... si as vrea sa fie un caine vorbitor . sunt o iubitoare de animale ...

Anonim spunea...

:-??, :-?? ...................

Anonim spunea...

Surpriza Toamnei este un purcel verde care mananca struguri sau un caine alb cu pete roz care mananca orce ii iese in cale

Stefania spunea...

"Surpriza" acestei toamne, este aceea ca puiutul meu implineste un anisor!!!

Anonim spunea...

surpriza toamnei...iaurt danone cu biscuiti

Anonim spunea...

copaci goi:)))

Anonim spunea...

Scoala :))

Anonim spunea...

Surpriza toamnei este scoala sau cine stie poate altceva!!!!!!!

Anonim spunea...

Paintball in romania ne-ar surprinde

Anonim spunea...

eu una as vrea ca surpriza toamnei sa fie:....la scola sa facem ORICE DORIIIMM!!!:)):)):))....si...sa fie de 2 ori pe saptamana..adik luni shi marti...restu "concediu":D:D:D

STEFAN NADIA IRINA spunea...

O EMISIUNE NOUA

Anonim spunea...

da.........multa scoala.profi plicti.....teme multe...vin:)))must:)scot barabuli....:))))))la smuls buruiene...taiet popsoi...si ETC../.:))))))

Anonim spunea...

o excursie in Hawaii sau poate un ponei cu aripi!

Anonim spunea...

Surpriza toamnei ar fi pentru mine tinereţea fără bătrâneţe.

Anonim spunea...

incepe scoala... cu mare bucurie va spun asta

Anonim spunea...

surpriza toamnei este o broscuta

Anonim spunea...

parca vad ca nu e nimic ...

Anonim spunea...

Eu va spun la totzzi......surpriza toamnei nu este doar pt unu´l ci pt totzzzi ..bn asa mam gandit eu...eu cred ca se duce criza .........acolo unde ai este locul.......cn este deacord cu mn ?oricum......va pwp-a GEANY:*:*:*:*

Anonim spunea...

surpriza toamnei pentru mn este (vine scoala)

Anonim spunea...

Surpriza toamnei e sa ma duc in Mexic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

surpriza toamnei este sa se prelungeasca vacanta cu doua luni

nedelcucrystyna@yahoo.com spunea...

surpriza toamnei o va avea d-na invatatoare cand majoritatea elevilor vor veni fara rechizite si desculti la scoala deoarece li s-au taiat din salarii parintilor..............sau vom gasi clasa goala ca doamna nu mai vrea sa mai lucreze pe salariu de nimic.

Anonim spunea...

Surpriza toamnei este ca salariile parintilor au scazut si toate lucrurile se scumpesc din ce in ce mai mult.

ronaldinho_razu_1996 spunea...

"Autumn Surprise" ... hmmm sounds good, is an amazing opportunity to prepare for winter, and to prepare our children to encourage them and motivate them to start with the right, the new school year.

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza toamnei este cea adusa in sufletele noastre de catre zana toamna care ne bucura cu culorile sale !!!

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza toamnei este bucuria sufleteasca bunastarea si fericirea din inimile noastre

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este un colibrii auriu

Anonim spunea...

surpriza toamnei este.. inceperea scolii

Anonim spunea...

Surpeiza toamnei este scoala mult asteptata de copii, eu sunt in clasa a4a am o sora in a2a si un frate care trece in cls1,Si un fratior care e la gradinita.Acestea sunt fratii mei, si abea astepta scoala.

flora spunea...

surprizatoamne este minunea de a revedea culorile calde ale frunzeloor care cad pe panint si darul invataturi

Anonim spunea...

surpriza toamnei e : sa primesc un telefon mobil

Anonim spunea...

parerea mea este urmatoarea:surpriza toamnei pentru mine ar fi sa ma duc la scoala si ma intalnesc k colegii si profii mei!!!

Anonim spunea...

credca surpiza toamnei este ca toate jucarilie din lume sa fie gratis

Anonim spunea...

Surpriza toamnei ...pai ...eu nu cred ..ci e "PLOAIA"....nu e o surpriza da oricum ...ee ugggghhhh //...

Anonim spunea...

buna...unele pareri sunt foarte personale.....eu cred ca surpriza toamnei este referitoare la toata lumea...din punctul meu de vedere surpriza toamnei este 1. demisionarea presedinteleui,sau 2.concediare tuturor profesorilor. Va multumesc

Anonim spunea...

Un IPhone 4 pentru toata lumea.

Anonim spunea...

nu egzista asa ceva ! toamna incep copiii scoala .

Anonim spunea...

surpriza toamnei este o floare ca de exemplu crizanteme deoarece ea infloreste numai toamna

Anonim spunea...

inceperea scoli

Anonim spunea...

Surpriza toamnei este un dar frumos de la parinti si scoala cu invataturile ei dar poate si ploile .

Anonim spunea...

Surpriza toamneei...pai ...cred ca este revenirea la scoala !!!!

Anonim spunea...

inceperea scolii, clasa aIV-a, asta da surpriza.....

Anonim spunea...

Surpriza toamnei este repararea masinii tatalui meu si venirea mamei mele din Austria :D

Anonim spunea...

incepe scoala.daaa ce altceva?

Anonim spunea...

surpriza toamne cred ca este culegerea recoltelor

Anonim spunea...

eui cred ca surpriza toamnei este scloala frigul struguri
stici cei pai distractiv sa te joci cang stranci frunzele si sari in ele

Anonim spunea...

cred ca surpriza toamnei este culegerea recoltei schimbarea anottimpului si inceperea scolo

Anonim spunea...

Eu cred cca surpriza toamnei este una rea fiindca atunci se termina vacanta si incepe invatatul ! Urasc acesta chestie deoarece am 11 ani si e grea materia in clasa a 5-a. Totusi,cred ca surpriza cea adevarata a toamnei este peisajul miraculos de pe crestele muntilor,mirosul ala... a viata chiar daca nu pare,parc-ar fi un miracol devenit in realitate si duzinele de fructe si legume delicioase ! Asta e surpriza toamnei,un fel de vis devenit realitate !!!

Iulia spunea...

SURPRIZELE TOAMNEI sunt ca incepem scoala, si fiecare copil in parte are bucuria lui. In fiecare zi e o alta zi; asa e si cu noi:in fiecare zi un copil se naste si un om moare. Surprizele sunt mai multe. Toamana, oamenii culeg recoltele; si asta-i o surpriza!

Anonim spunea...

teona

eu cred ca surpriza toamnei este natura cand iesim din casa toamna si ne indreptam spre scoala vedem minunatiile naturi frunzele care construiesc un covor multicolor si pasarile ca pleaca

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza toamnei este inceperea scolii si coacerea fructelor si unelor legume

The Unforgiven spunea...

As vrea ca atunci cand ies pe strada sa vad oamenii zambind...banii nu inseamna totul,de fapt nu inseamna nimic.

Anonim spunea...

surpriza este începerea şcoli:(( :( :((

Anonim spunea...

hmmm..surpriza toamnei??..
un indiciu cva??
poi kred k nu incepem scoala asta sa minuneee!!!

Anonim spunea...

Deci parerea mea ii ca ii ziua mea si ziua lu fratemiu si ne aduce la o lalta si sarbatori fericite si sa va adunati la o lalta va pupa Jan de la Craiova si so blocat compu ha ha ha =)) =)):)):))

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este sa fie cu ploi incete sa nu bata vantu muult soare sh sa se faca greva la skoaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...=))))))))))

Anonim spunea...

surpriza toamnei este scoala pe mine ma cheama mihaela petcu si am 7 ani si stau la tandarei bloc 409 sc 20 ap 15 apropo jan te pup si eu

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza toamnei este sa primeasca fiecare copil un catel cu parul cret sau pisici.Va pup.Paaaaaaaa!

Anonim spunea...

surpriza toamnei este scola in primul rand si in al doilea rand ingalbenirea frunzelor care da un decor minunat

Anonim spunea...

surpriza toamnei este cand se culeg toate fructele si ca incepem scoala

Anonim spunea...

olimpia

ce primesc daca stiu

Anonim spunea...

surpriza toamnei este bogatia ei si fructele delicioase

Anonim spunea...

surpriza toamnei este maretia delicioaselor fructe

Anonim spunea...

sa vina primavara

Anonim spunea...

surpriza toamne ar fi sa merg la disneyland........

adina spunea...

surpriza toamnei ar fi o chitara fermecata,care prin cantecul eiarmonios,plin de veselie sa poata umple sufletele oamenilor cu cu bunatate,optimism,dragoste...si sa aduca pace in lume...

andreea spunea...

surpriza toamnei ar fi ca frunzele argintii care cad sa se transforme in bani....

rosu adriana spunea...

eu sper ca surpriza toamnei sa fie ca se amana inceperea scolii cu inca o luna

sorina spunea...

surpiza toamnei pentru mine va fi un fratior pe care il asteptam in prag de toamna.sper sa fie o surpriza placuta

Anonim spunea...

pai surpriza toamnei pt mine ar fi un catelus pentru ca mereu am iubit animalele shi mere am dorit un catelus

Anonim spunea...

pai kes prostia vs. ca la te te-ai asteptat decat la niste porcari un profesor sa va invete sa vb. ca mai zike ca fata presedintelui este desteapta mai este dar chiar asa! =))

Anonim spunea...

nu este nick interesant doar scoala! ma batuie si azi!

georgiana amelia spunea...

surpriza acestei toamne ar fi sa aibe parintii bani pentru rechizite si sa nu se puna impozit pe frunzela vestede!!!

maria diana spunea...

pai surpriza toamnei e criantema, deoarece e o floare care infloreste numai toamna

Anonim spunea...

surpriza o sa vina dupa 15 sept. o sa nasca sotia o fetita foarte frumoasa care o sa semene cu taticul ei dar si cu mamica. sa ne ajute DUMNEZEU.....

Anonim spunea...

surpriza toamnei e sa ma casatoresc cu un actor englez pe nume jared padalecki din supernatural

Anonim spunea...

Surpriza toamnei este o noua aroma de la taid

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza tomnei ar fi...... inca o vacanta de 3 luni :)) .... sau cate o nota de 10 la fiecare materie

Anonim spunea...

ancuta adriana spune

eu cred ca culorile ei

26 august 2010 21:26

Anonim spunea...

cred ca surpriza toamnei ar fi ceva dulce pt cei mici!!

Anonim spunea...

cred ca surpriza toamnei sunt eu

Anonim spunea...

Ana Maria spune...
surprizele toamnei sunt fanteziile ei.

ANA MARIA spunea...

cred ca surpriza toamnei ar fi ceva dulce pentru scolari.

Anonim spunea...

surpriza toamnei este ca voi deveni o vedeta hip-hop!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

dorinta toamnei este ca nu mai vreau sa merg la scoala!

simion alexandra spunea...

Eu cred ca sutpriza toamei este ca frunzele pomilor cad si ca vine scoala si multe multe recolte ale oamenilor care sunt stranse de pe camp si vantul este mai racoroa si soarele nu incalzeste asa puternic

simion alexandra spunea...

surpriza toamnei este caderea frunzelor si incepere scolii

Sabrina spunea...

Surpriza toamnei este o prelungire a vacantei

Anonim spunea...

Pai : chestia cu "surpriza toamnei" ce sa zic1: e perioada cand copii isi reincep activitatile scolare .2: inceperea copacilor de a se desbraca de haine .3: plecarea pasaricilor in tarile calde.

Anonim spunea...

Eu sincer sa va spun nu este surpriza toamnei.E insa o nefericire:ca incepem scoala.Ala care a facut site-u asa e cam prost.Prosteste copii cu surpriza lui de toamna.Nu o sa fie nimic.Cadeata-ri urichile:))=))

Anonim spunea...

Pai hai sa va zic eu care e surpriza toamnei este ca atunci cand ma intorc in tara sunt numai prin Bambu cu fratimiu si cu printesele mele de fete care stie sa de din buric va invit si pe voi ne vedem acolo \m/

Anonim spunea...

buna ma numesc livia.si cred ca supriza toamnei ar fi ca un animal mare cum ar fi uh cangur sa reprezinte toamna sau o multime de lucruri pe care le vom dona chiar noi in persoana copiilor nevoiasi...

Anonim spunea...

super tare frate ,cell
mai cool bla bla bla

Anonim spunea...

hmmmmm eu cred ca surpriza toamnei este ziua mea de nastere ca primesc un tel nou , sh scoala nu prea este o surpriza

Anonim spunea...

SURPRIZA TOAMNEI CRED CA ESTE O PISICA PORTOCALIE CARE DESCHIDE USILE SINGURA SI STINGE LUMINA SI ARE DIAMANTE IN LOC DE OCHI SI CARE MANANCA PORTOCALE CU BISCUITI SI IN LOC DE URINA FACE SUC DE LAMAIE ASTA SAU INCEPEREA SCOLI :-):-):-)

Anonim spunea...

Surpriza toamnei cred ca este o pisica portocalie care deschide usile si stinge lumina si care mananca portocale si biscuiti in loc de ochi are diamante stralucitoare asta sau inceperea scoli :-0 :-) :x

Anonim spunea...

Surpriza toamnei este ca nu va mai incepe scoala toamna,poate iarna!?

Anonim spunea...

surpriza toamnei este ca fetita mea intra an clasa 1

Anonim spunea...

Surpriza Toamnei cred ca va vii una foarte frumoasa:inceperea unui nou an scolar iar toti copiii vor savura bunatatile unui nou restaurant.
VA PUPA MYHAELA!

Anonim spunea...

surpriza toamnei e scoala iei ce bn ca m-am plictisit ac. dima florina gl

Anonim spunea...

pentru mine supriza toamnei este ca in sfarsit dupa trei luni de vacanta vom incepe scoala pentru ca m-am c-am plictisit sa stau in vacanta

Anonim spunea...

o noua marca de ........ (pantofi, genti, haine)
un nou sortiment de bautura racoritoare (pepsi e vechi, cola nu mai e cea a fost, fanta ... sa nu mai zic, prigat la fel etc.....)
POATE VIN SI ASTIA CU CEVA MAI NOU
sau poate o noua ciocolata (ca de astea de pe piata ne-am plictisit)
Asa ca .cine stie?????????????

Anonim spunea...

ce bine ar fi sa avem si surprize frumoase
-poate vom avea o noua autostrada
-poate vom primi tezaurul inapoi
-poate se va schimba saptamana de lucru din 5 zile intr-o zi
-poate vom fi platiti sa stam acasa si deca mergem la servici vom fi concediati

Anonim spunea...

pai eu cred ca atunci sunt gata fructele si legumele

Anonim spunea...

o sa fie o surpriza neplacuta.....inceperea unui an nou scolar

Anonim spunea...

eu ma numesc victoria si eu cred ca surpriza toamnei este o ploare garoafa ca ia infloreste asa de frumos si de elegant in toamna cea aurie

Anonim spunea...

Surpriza toamnei cred ca ar fi reangajarea somerilor care au fost dati afara de guvernul Boc, dar cea mai mare surpriza, bucurie in acelasi timp pentru mine este ca acest guvern de 2 lei sa se duca definitiv, nu mai se poate tri in Romania o sa ajungem sa cerem azil politic in alte tari.

Anonim spunea...

Sa cada guvernul Boc, suntem prizonieri in propria tara sa se duca si Boc si Base, nu se mai poate traii in Romania, o sa ajungem sa cerem azil politic in alte tari.

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza toamnei o sa fie combinarea mea cu patricia :X

Anonim spunea...

cade cabinetul BOC si iasa ROMANIA din CRIZA

Anonim spunea...

buna eu ma numesc romina am 11 ani si cred ca surpriza toamnei este un i phone sau cel putin un telefon nou.eu cred ca cea mai neplacuta ''surpriza''a toamnei e scoala... te plictisesti in timpul orelor...cn e de acord cu mn sa intre pe id-ul meu si sa dea buzz:romina_valentina

Anonim spunea...

surpriza toamnei ar fi aceasta:sa ne faca alocatia pentru copii 400 ron si nu 40 cat e in prezent.

Anonim spunea...

surpriza toamnei este scoalaaaaaaa of frate chiar trebuie?!!!

Anonim spunea...

Surpiza toamnei ar fi ca la matematica sa ne ramana aceiasi domana profesoara:">:x
chiar daca nu se poate..noi speram:">
Si un cinema la noi in oraasss:xar fi grozav:">

Anonim spunea...

Surpriza toamnei....ar fi sa mareasca salariile parintilor mei ! Ce minunat ar fi ......

Stanciu Cristiana spunea...

eu cred ca surpriza toamnei e o zana! nu e grozav? sau mai cred ca e un cos imens plin cu dulciuri.

Anonim spunea...

surpriza toamnei ar inflorirea pomilor

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este iesirea romaniei din criza

Anonim spunea...

buna <> ar fi inceperea scolii si minunatul covor auriu de frunze

Anonim spunea...

Surpriza toamne e ca incepe scola!! E logic!!

Anonim spunea...

supriza tomanei cred ca e un trandafir ofilit si rosu

Anonim spunea...

bucuria copiilor , ca incep scoala sau cine stie ce id: albinutza_myky

Anonim spunea...

surpriza toamnei sunt EU:-))

Anonim spunea...

surpriza toamnei -mai degraba surpriza anului -taxe si impozite,

bianca spunea...

poate un happy mail pentru fiecare copil

Anonim spunea...

eu spun ca surpriza toamnei va fi urmatoarea...voi primi o camera de filmat si un corby cu txt...

Anonim spunea...

supriza toamnei cred k este roadele ei faptul k natura se schimba din verdeata se lasa o mantie ruginita peste pamant....

Anonim spunea...

e un nebun

Anonim spunea...

surpriza toamnei cred ca sunt bobociii

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este anceperea anului scolar asteptat de multi copii

Anonim spunea...

surpriza toamnei este sa incem scoala

rautu spunea...

saracie lucie

Anonim spunea...

SURPRIZA AR FI K ANCEPEM UN AN NOU SCOLAR

Anonim spunea...

hmmm...supriza toamnei...

pt mine toamna asta chiar imi va face o surpriza,placuta sau neplacuta, deoarece voi incepe clasa a 9a alaturi de noi profesori si my ales colegi...cu toate ca realizez k o sa am km mult de invatat,sper sa reusesc sa ma bucur de peisajele de aur daruite de acest anotimp alaturi de cei dragi!

Anonim spunea...

eu cred k surpriza toamnei este k incepem scoala j ca vine frigul j copacii se golesc de frunzele rugini!! de la srina

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este inceperea unui an scolr sau daa nu bogatia toamnei

Anonim spunea...

surpriza toamnei este natura teona

iulia spunea...

Eu cred ac surpriza toamnei este scoatereea din criza.Sper sa fie asta.Pwp

Anonim spunea...

surpriza toamnei este ca incepe scoala cu aventuri distractive si interesante

Anonim spunea...

BUna.....Mam ganind mult....Si eu as crede ca sanatatea,bucuria,.....scoala[care mutzi copii o asteapta nerabdatorii].......Dar eu imi dores un telefon.................ar fii super!Ei..................oricare ar fii o primim nerabdatorii!

Anonim spunea...

mie imi plac struguri si incepe scola cad frunzele din copaci se ofilesc florile pasarile se retragsi va zi fric si imi doresc ca parinti mei sa imi cumpere cort

raluca spunea...

surpriza toamnei e ce e mai frumos:fructele ,legumele ,inceperea scolilor,sanatatea si bucuria.asta e surpriza toamnei.

Anonim spunea...

nici o surpriza .RAHAT [cacat] POATE ? isi bat joc de noi. ar trebui ca surpriza sa fie bani donati la scolile acelea carele arata la stiri.

Anonim spunea...

scoala

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza toamnei e chiar ea insusi cu toate frumusetile pe care ni le ofera

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei e ca nu mai e scoala.

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza toamnei e sub nasu vostru ma :)) Dativa seama !

Anonim spunea...

Eu cred ca surpriza toamnei este toamna si tot ce ne da ea, fructe, legume si scoala.

Anonim spunea...

frumusetea naturi

Mirela spunea...

eu cred ca surpriza toamnei contine multe dulciuri...dar nu cele de la magazin,ci cele naturale...cum ar fi:mere,pere,prune,nuci,srtuguri,miere de la albine si multe altele...

Anonim spunea...

multe fruvte

Anonim spunea...

bobocii

Anonim spunea...

eu cred monica ca surpriza toamnei este... venirea pe lume a unui catel

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este un elefant care danseaza danssuri indiene si are coada rosie si picioarele galbene

Anonim spunea...

Este scoala!!! simplu ca buna ziua ( sunt fata)

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este ca incepem scoalaaa

Anonim spunea...

Pai... surpriza toamnei este ceva care bucura si copii "distractia" asta face parte din copilarie ceva care sa ne surprinda e distractia nu-i asa?

Anonim spunea...

Surpriza toamnei este ceva special in sufletele nosstre toata lumea vrea cate ceva, un catelus,sa devina star rock etc.Dar surpriza toamnei este scoala,ca a venit vantul cel rece si ca mergem la scoala cu gandul"Oare ce se o intampla la scoala azi?"Poate surprize sau neplaceri cine stei va pupik pe toti mai ales pe tine Alexandra Simion o sa vezi in curand cine sunt....

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei este aceea de a ne imbogatii de multe recolte si de a ne oferii tot ce e mai frumos lasat de dumnezeu.

Anonim spunea...

surpriza toamnei este inceperea scolii, culesul viilor etc.pup dulce papa

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza ar trebui sa fie un parc de distracti in fiecare oras

Anonim spunea...

surpriza toamnei pt copii inseamna mult finca se incet scolile si culeg cerealele , via copaci isi scutura haina lor calduroasa etc.

Mitzy spunea...

Pai surpriza Toamnei este SA primesc un iPhone 3g roz cu pietricele sau sa aiva pe el o posa cu dmei lovato

bia spunea...

surpriza toamnei este sa castg un ipod

Anonim spunea...

eu cred ca surpriza toamnei ca fi o zi in care elevii sa ia locul profesorilor/invatatorilor.schimbare de roluri:)

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 212   Mai noi› Cele mai noi»

Trimiteți un comentariu